› Opera 4 life!

GODKVÄLL!
Då var det måndag igen, har faktiskt varit en bra måndag. Jobb mellan 9-18, helt okey dag på jobbet. MAXFACTOR var på besök & då brukar det lukta gratis-prover. (Det krävs så lite för att få mig glad!!) Efter det blev det promenix med min gulle-hund & sedan blev det lift it (träningspass) med Anna, hiimlans trevligt måste jag säga!
Nu på kvällen har jag & Daniel ätit världens starkaste mat, nå tikka masala burk som jag köpte på coop, blanda det med lite kyckling och FAAAN det bränner nere i magen. haha.

Jag har även en liten bekännelse.. Dem spela vinnar-låten från melodifestivalen på träningspasset & plötsligt kom jag på mig själv att jag faktiskt tyckte den var ganska okey! (men bara okeey, OK?) Men själva operan går fan bort för min del, drömmer fortfarande mardrömmer då jag & min älskade mediaklass fick åka på studieresa till sthlm & gå på opera. 3,4 timmar fick vi sitta & titta på eländet. Där satt vi, ett gäng bondungar med halvtrasiga kläder, musiklurar, piercingar, slitna converese, snus under läppen & håret på halvstång tillsammans med den "finare" delen av sthlm som klätt upp sig med tjusiga klänningar, kostymer, klackar & fräcka frisyrer. Mjaaa, dem lär väl ha fått sig sitt livs chock i alla fall.

Och du Amanda, gubben i hissen lär fan inte vetat vad han snackade om ?! haha.

PUBLICERAT 2009-03-16 › KLOCKAN 22:36:29
KOMMENTERA INLÄGGET 4 st kommentarer



   jeanny säger;

sv. så lite så ;D

Datum: 2009-03-16 Tid: 22:55:15
BLOGG: http://gadn.blogg.se/
   elin säger;

hahaha nej det komemr jag aldrig glömma. och sen när det blev paus då kom det fram an karl till mig och miccis tror jag det va och började babbla om operan och där stod vi som två fån och fattade noll. haha det va gamla goda tider det!:D

Datum: 2009-03-16 Tid: 23:18:08
BLOGG: http://elhed.blogg.se/
   patricia säger;

haha, jag dör vad trist det var, men glömmer de aldrig! :D

Datum: 2009-03-17 Tid: 08:25:09
   MONDIE säger;

Haha. Nej, igår hade han ju fel men idag ser det ut som han hade rätt ;D Varannan dag kanske`? haha!

Datum: 2009-03-17 Tid: 15:03:37
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!