› OPERA?!

Godkväll!
he
rregud! blev otroligt besviken på melodifestivalen. (vad fan, är vi sååå otroligt många i sverige som gillar opera?!)
Syrran & hennes kära vän mickis ringde nyss & sjöng opera i luren för mig, jag sa åt dem att träna lite mer till nästa gång :)

Det blev tacos i alla fall (mumsigt värre!) och massor med godis, jag är proppmätt! Imorgon lär det bli träning, nu har jag proppat i mig i en veckas tid!!

Godnatt, vi hörs imorgon!

PUBLICERAT 2009-03-14 › KLOCKAN 23:39:51
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   MONDIE säger;

Hej pruppan!! Ja jag såg det sen, jag pratade i telefonen samtidigt då du ringde så hann inte koppla om! ;/ Men ska vi ta en rask prommis imorrn då?! Jag behöver verkligen ut och traska bort kvällens snask!! haha.. Var ju tvungen att tröstäta efter att Månsan inte vann.. ;') haha, sjukt ju, jävla skitmelodifestivalen. Men jag kan slå dig en plingeling imorrn! PUSS

Datum: 2009-03-15 Tid: 00:33:52
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!