› promenix

Har varit ute på en härlig promenix med Amanda, sen har jag snaskat i mig godis till gossip (Ajjabajja!) skitgott!

Åh, lilla elvis har fått nå fel med ena ögat, gissar att det är ögoninflammation, så jag lär ringa vetrinären imorgonbitti. Stackars snutten..

Just det! Provade ju en ny hårvårdsserie för ett par veckor sedan och jag har glömt att ge er info om dessa !
Men det kommer här:



Shampo & balsam: 3/5
Det ger glans, men lukat däremot inte så gott.

glansspray 4/5
ger fin glans som håller länge

Saltvattenspray 4/5
Riktigt bra spray, man får jätte mycket volym. Har dock haft ett spray från frissan tidigare & jag tycker inte detta var liika bra. Men ett smart budgettips!

Adjöken!

PUBLICERAT 2009-03-15 › KLOCKAN 20:33:39
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!