› siffror, siffror, siffror..

herregud, jag är alldeles snurrig i knoppen alltså.. har suttit & gått igenom gamla kontoutdrag från 2007, försökt räkna ut rätt skatt på min inkomst & jämfört det med deklarationen från 2008, samt papper som mc-donalds & vero moda (mina tidigare jobb) skickat till mig med uppgifter från det året. Hur jag än vrider & vänder på det, så får jag det inte att gå ihop !! Jag måste skicka in lite info till csn..

Aja, min hjärna pallar inte mer idag iaf, det kan jag LOVA!

Annars har jag jobbat idag, trevligt som alltid! Jag älskar verkligen mitt jobb, jag tror det är rätta platsen för mig ! Det är så jäkla kul att få jobba med kläder, smink osv.. & alla som känner mig vet att jag aldrig skulle klara ett stillasittande arbete i mer än 5 minuter.. Inte för att jag vill göra detta för resten av livet, men just nu, passar det mig alldeles utmärkt :)



PUBLICERAT 2009-03-31 › KLOCKAN 21:05:25
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!