› taikäk!

heeej!
Herregud, jag är helt slut.. Tror det beror på allt fikabröd jag proppat i mig de två senaste dagarna. Igår var det tårta på jobbet & sen massa fikabröd + tårta hemma hos syster Michaela på kvällen. Hon fyllde 24 år igår :) Och idag har det varit fika hemma hos Daniels farmor, som också fyllde år igår. Kalas för hela slanten alltså ! :)

Har precis käkat lite taimat som jag gjorde iordning - blev riktigt mumsigt faktiskt!

Just det, igår träffa jag mina älskade brudar!! Vi bor på lite olika ställen nu för tiden, så det blir inte så ofta vi ses. Men det är så jäkla kul när vi väl gör det, vi har sjukt kul tillsammans - kärlek!


Sthlm, på väg på humor-show med björn gustavsson & gänget

PUBLICERAT 2009-03-12 › KLOCKAN 20:50:04
KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer



   Patricia säger;

KÄRLEK <3!

Datum: 2009-03-12 Tid: 21:54:14
   dojjan säger;

kul att ni hör av er då ni ska ses...

Datum: 2009-03-13 Tid: 10:16:05
BLOGG: http://dojjanblomman.blogg.se/
   M i c k a säger;

fräsch header (:

gillar färgerna i den.

Datum: 2009-03-13 Tid: 21:01:13
BLOGG: http://annamariamikaela.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!