› Ingen rolig söndag..

God vasalopps-söndag !
Pappa min är ju ute i spåret, han är så duktig så ! När man sitter & tittar börjar man förstå vilken jäkla prestation alla åkare gör. Herregud! Jag skulle inte ens klara en halv mil.. (om jag överhuvudtaget kan stå på ett par skidor längre)

Ja, om kvällen hade blivit som den var tänkt igår så skulle jag kunna ge er en resencion på män som hatar kvinnor. Men tyvärr hann jag bara sätta mig i biostolen innan huvudet började snurra & illamåendet började komma. Så jag var tvungen att gå hem. Lätt värt 80 kr för att se en minut av reklamen. Så nu sitter man här efter en intesiv kväll/natt springandes mellan sovrummet & toan och mår illa. Magen skriker efter mat, men så fort jag tänker på något ätbart börjar jag hulka. Och till råga på allt så har jag fått feber också.

Nej nu ska jag fortsätta följa pappas vasalopp (josefine har sms-info som hon skickar vidare till mig) & tycka synd om mig själv. Lär ner & hämta tvätten också.. Så typiskt mig! Fast jag ligger hemma med feber & magsjuka måste jag ändå hela tiden göra någonting. Mitt samvete över allt som ska göras hela tiden gnager sönder mig.

Vi hörs senare !

PUBLICERAT 2009-03-01 › KLOCKAN 13:17:27
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!