› mineralmakeup

Heeej!
Lite dålig uppdarering här, det ber vi om ursäkt för !
Idag har det varit jobb i vanlig ordning, sen storhandling & sen promenix med mondie :)
Nu är kylskåpet proppfullt med mat och det händer ju inte allt för ofta vill jag lova.

Någon som var nyfiken på vad jag använde för smink, så det vill jag ju självklart dela med mig av.
För tillfället är jag totalt insnöad på mineral-makeup. Ger helt klart det bästa resultatet & är
snällast mot huden. Jag sminkar mig nästintill varje dag så vill därför ha produkter som inte
"täpper till". Jag märker faktiskt stor skillnad på huden sedan jag började med mineral-makeup.

Loreals mineral foundation
kostar 170 :-

I.D bare minerals
kostar 420 :-

Jag brukar varva dessa, tycker ju helt klart att I.D:s är bättre, men det är ju lite så att man får vad man betalar för.
Men kan varmt rekomendera Loreals mineral, den täcker jättebra & man får superfin lyster i ansiktet och det utan att man ser översminkad ut.


PUBLICERAT 2009-03-05 › KLOCKAN 23:26:21
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Anonym säger;

Jag kan inte mer än hålla md dig om loreals mineralfondation. tack, för att du fick mig att köpa den:) vi hörs på lördag angående party;) kram

Datum: 2009-03-06 Tid: 00:34:43
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/
   MONDIE säger;

Ja, jag har också loreals, tycker det är skitbra verkligen :) när jag har RÅD ska jag testa i.d med ;) höhö..

Datum: 2009-03-06 Tid: 14:16:05
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!