› CHIPPE!

Åh, herregud har vräkt i mig massa chips och dip (okey, josefine du hade rätt, kunde inte hålla mig från chipspåsen haha) o choklad. Jag är helt proppad, legat och snorat i soffan och känt mig helt dåsig. Imorgon lär det bli långpromenad (bara förkylningen tillåter!!) och riktig mat. Har fasen levt på skräpmat den senaste veckan, not good!

PUBLICERAT 2009-05-09 › KLOCKAN 23:39:51
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Mondie säger;

Haha, åh, jag var också proppad på chirre, choklad och glaass igår! ;)



Du, jag är också förkyld som fan, världens hosta och snorar som aldrig förr.. Jag ska åka till säter kl 13, så hinner inte med nån prommis ;c Men jag ska faan se till och bli frisk nu, så kan vi ses i veckan hoppas jag? :D Sen börjar jag ju jobba om en vecka.. Då kan jag snart köpa gymkort :) wiiiie!



Men krya på dig gumman, vi hörs later! puss & kram!

Datum: 2009-05-10 Tid: 12:02:10
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!