› då var det fest igen ! :)

Heeej lilla bloggen!
Igår var det PARTY! Hade kameran med mig, men den låg kvar i väskan hela kvällen. Så jag har tyvärr inga bilder att bjuda på. Men det var i varje fall en toppenkväll!
Kl 19 mötte jag upp Therese och så gick vi och käka på kungsgatan 4, jättesmarrig buffè !

Efter maten & två glas vin så gick vi vidare till Amanda. Och där var även andra Therese, Linnea & Maria, så det blev lite mer vin och en o annan smirre. Vid halv 11 gick vi ner till kingen & fyfasen vilket härj det blev. jag och Therese hade fria shots i baren (ärligt talat vet jag inte riktigt hur det gick till, men det gäller väl att känna de rätta människorna haha) Prata med Fredrik för ett tag sen och han sa att jag hördes över hela stället, så då kan ni gissa vart min ljudvolym låg !:) Det blev dans, härj & massa, massa skratt !

BYE!

PUBLICERAT 2009-05-01 › KLOCKAN 14:33:17
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!