› fikat för hela slanten!

Heej bloggish!
Denna dag har jag varit på utbildning på jobbet mellan 9-10, efter det blev det fikis med min kära mor och lite shopping! Eller rättare sagt, hon shoppa & jag var rådgivare. Men snyltade i alla fall till mig ett par bikinitrosor från lindex.
Har nyss kommit hem från nordanö, fikat hos jessi & myst med Havanna. Hann även med ett litet besök hos pappsen och det var väl allt !
Ska ta tag i lite matlagning nu, det blir falukorv i ugn med purjo, tomat och mos till. Inte särskilt exklusivt, men det går ner ! :)

Ikväll tänkte jag ge mig på ett spinningpass, härligt att få svettas lite!

Hörs senare!

PUBLICERAT 2009-05-27 › KLOCKAN 15:15:02
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!