› host host

sitter här & hostar som en galning, borde börja fixa mig inför jobbet men råka slöa till här ! Är sjukt trött, skulle bara vilja krypa ner i sängen. Men, men nu blir det ett ryck utan dess like !

CIAO!

PUBLICERAT 2009-05-14 › KLOCKAN 09:40:22
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Therese säger;

tack:)önskar baar att jag kan va lugn. jag brukar ju jämt vara det nu. Men NU skulle jag verkligen vilja ha den egenskapen, men den är bort blåst.. jag får träna & träna.. jag SKA ju göra det så jag MÅSTE klara det. Jag vet att jag kommer att göra det. Och jag hoppas at det är som du säger jag kommer att chocka mig själv.

Datum: 2009-05-14 Tid: 11:31:26
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/
   Mondie säger;

Usch, fyfan för hostjäveln.. Har haft min hur länge som helst nu ;{ Madde, vi kanske har fått svininfluensan?! :o Haha.. Nejrå, men vi kan se det såhär; man får gratis magmuskler! ;'D hohoho..

Datum: 2009-05-14 Tid: 15:54:37
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!