› Inge vidare..

... bra uppdatering här på senaste, men det finns bara en förklaring till det. Jag har haft en skitkul & very buisy helg så jag har inte hunnit suttit vid datorn. Denna helg har bestått av jobb & fest !

fredag
Jobbade mellan 10-18, skitkul med mycket folk, humöret var på topp & trion på övre plan var samlad. Efter jobbet var det bara att skynda sig hem, byta kläder & bättra på sminkningen för sen bar det iväg till Elin. Syrran kom hem till mig och så tog vi sällskap. Hos Elin befann sig alla supermysiga tjejer & vi hade en riktigt toppen kväll. Satt på gräsmattan och käka jordgubbar, drack, prata, skratta - myspys! Vid halv 12 drog vi ner på staden gick in i öltälet & härjja loss - som alltid! Jag och syrran tog även en sväng in på trapper, där blev vi bjudna på drinkar & snacka med massa trevligt folk. Vid halv 1 kände jag att jag var tvungen att vandra hemåt, jobb väntades dagen efter!





Tack för en toppen kväll ! :)


PUBLICERAT 2009-05-31 › KLOCKAN 21:24:56
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!