› inte alltid på topp..

Hej gobitar!
Jag är fortfarande sjuk, totalt värdelöst! Ville verkligen ringa och sjukanmäla mig imorse, men kunde bara inte överge Therese med omhängningen. Nu har vi i alla fall snyggat till "vår" avdelning, snyggast värre ! Jag har däremot inte känt mig snyggast värre idag kan jag säga. Löshåret hängde som ett råttbo, ansiktet var flottigt och huden blekare än blekast. Så snart blir det insmörjning med busan & någon läcker färg på naglarna, jag hatar att känna mig blek & tråkig!

Ursäkta mitt halvt deprimerande inlägg nedanför, men just nu verkar ingenting gå som jag vill. Jag har mycket att tänka på vad gäller privatliv. ekonomi & hur jag ska få tiden att räcka till. Jag har verkligen lärt mig att peppa mig själv i olika situationer, jag tar mig an utmaningar för att bevisa för mig själv att jag kan! Men ibland (som i detta fall då allting känns som det går snett) faller jag tillbaka i mitt gamla mönster. Deppa ihop så fort någonting är emot en, undviker allt som jag inte kan & tycker är svårt, känner mig ful & värdelös.. o jag hatar det!

haha detta måste det vara det längsta inlägg jag någonsin skrivit (och ändå var det ju ej särskilt långt) men just nu känner jag att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst! Men jag återkommer när humöret är bättre och jag toppen igen !
 




såå häääär glad är jag ju oftast ! :)

PUBLICERAT 2009-05-11 › KLOCKAN 20:43:53
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!