› lite småseg..

Heeeej!
Herregud, vad är detta? Jag känner mig liksom fortfarande bakis, helt sjukt !Sitter här och försöker ladda om inför kvällens festligheter. Isabell & Magda har kommit hem från deras lång-resa, så nu ska dem välkomnas hem med en sjukjäkla fest ! :) Men jag lär erkänna att jag känner mig aningens seg och trött efter jobbet dessutom.. Men vi får se vart kvällen bär !

Skulle precis ut på en långpromenad med hundarna, men då var det givetvis någon som smällde smällare. Alice, syrrans hund är livrädd, så det är omöjligt att få henne att gå framåt. Tänkte vänta ett tag nu och göra ett nytt försök om en liten stund.

hej så länge !

PUBLICERAT 2009-05-02 › KLOCKAN 16:56:08
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!