› Lördag

Fortsätter med lördagen här, blev nå krångel !

Jag jobbade mellan 11-16:15, när jag kom hem var jag helt slut & jag kunde inte fatta hur jag skulle orka gå ut. Men jag tog mig i kragen, lite mer smink & ett glas vin så var tröttheten som bortblåst. Kvällen började hemma hos Anna på hennes balkong - kulkul! Sedan gick jag och mötte upp Amanda och vi gick hem till Linnea och hennes balkong. Kom iväg lite sent till förfesterna så det blev lite stressigt där i slutet. Men runt halv 11 var vi i alla fall nere på stan och EMD spelade för fullt. Träffa pappa nere på området och han var full i fan & skitrolig. Aja, det hände så mycket hit & dit, men jag hade i alla fall skitkul. Avslutade kvällen med pizza & efterfest ! :)





söndag
Jättemysig dag, har njutit ute i solen & grillat med pappa & Josefine. Firat mors dag med massa godsaker, haft en jätteskön dag helt enkelt!

Nu vet ni vad jag pysslat med ! :)

PUBLICERAT 2009-05-31 › KLOCKAN 21:39:38
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Tack för i lördags gumms!! ;*

Datum: 2009-06-01 Tid: 12:28:23
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!