› nervioso !

Först idag blev jag nervös för min intervju på lördag. Ska på intervju för min utbildning som jag vill gå, var tydligen rätt många som hade sökt. Får verkligen hoppas att det går bra, för på kvällen väntar det ju festligheter i Västerås ! :) Blir ett fasligt åkande denna helg, först Leksand & sen Västerås och på söndag åker jag till Falun för att hälsa på syster & Havanna - mys!

Nu ringde Daniel & sa att kvällens middag snart är serverad (med andra ord, pizzan anländer strax) så lär kila !

häjjdå!

PUBLICERAT 2009-05-14 › KLOCKAN 19:53:33
KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer



   patricia säger;

fest ska de verkligen bli på lördag, och jag lovar det ska inte sluta som förra gången ;) ser verkligen fram emot att ni kommer <3

Datum: 2009-05-14 Tid: 21:41:04
   CT säger;

Men vaf--- det ser inte ut som den saljs utomlands alls, bara sverige! succck! tack anda :)

Datum: 2009-05-14 Tid: 23:11:10
BLOGG: http://letshavecoffee.blogg.se/
   caroline säger;

Det kommer gå bra!! =Dlycka till

Datum: 2009-05-15 Tid: 08:42:27
BLOGG: http://sotaflicka.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!