› skön dag..

Nehe, ingen som provat tången, då får jag chansa på att den är bra då ! :)

Idag har jag jobbat, kul kul ! Eller det blev lite segt i slutet för allt folk verkade bege sig hemåt. Sen så har jag varit och käkat sallad med mamma, hiimlans trevligt ! Efter det tog jag & mammsen en fika på hennes balkong. Sen tog jag & Elvis oss en tur till holmen med mickis & Malin, där satt syrran & Jenny o lapade sol ! - mys!

20 % rabatt på skor på euro sko, jag kunde inte motstå dessa sköningar!

PUBLICERAT 2009-05-23 › KLOCKAN 19:33:22
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Åh, snyggaste dojjsen! :) Jag är också ute efter en locktång, fast den där babyliss icurl nånting..? ;p

Datum: 2009-05-23 Tid: 20:39:29
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!