› Tredje gången gillt..

HEJ!
Kingen 3 dagar på en vecka, det är ju inte direkt något man skryter om precis ! haha ! Hade egentligen inte tänkt gå ut, men när jag träffa Isabell (som rest i ett halvår) på h&m blev jag på sånt jäkla bra humör, så vinflaskan åkte fram.. igen.. !
Det var skitkul att träffa Isabell & Magda, så jäkla bruna och fräscha ! Och resten av brudarna såklart ! Jag hade visst råkat komma åt någon inställning på kameran så hälften av bilderna blev jätte suddiga, synd nog ! Men några lyckades jag skrapa ihop :





Imorgon är det dags för jobb igen, ska kolla vidare på söndagsparty, sen lär jag ta bort nagellack sen tack & godnatt!

PUBLICERAT 2009-05-03 › KLOCKAN 21:39:36
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   elin säger;

men vilka roliga bilder! jag ahde skit kul i lördags, fast roligast hos emelie.

synd att du missade cabarén den va faktiskt riktigt kul

Datum: 2009-05-07 Tid: 15:09:59
BLOGG: http://elhed.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!