› Tvätt, depression & promenix !

Hej hallå!
Idag har jag tvättat (som alla andra söndagar) så jäkla skönt när det är gjort ! :)
Annars har jag ägnat större delen av dagen till deprimerande samtal med min kära vän Fredrik. Jag älskar vår hat-kärlek vänskap. Han ringer till mig när han mår dåligt och så berättar han sina problem och sen berättar jag mina. Vips! så mår han genast lite bättre, då han inser att jag kanske har det liiiite sämre än honom...! Vi kan bara inte låta bli att småle när den ene mår dåligt. haha vi är bäst freddan!! :)

Har gått två långpromenader idag med elvis, en själv & en med freddan. Så nu är elvis helt slut & har däckat på mattan här nedanför. Strax ska jag gå över till mammsen & träffa Josefine innan hon åker tillbaka till Leksand. Förhoppningsvis får man sig en kaffekopp där! Efter det blir det lite matlagning & gossip !



Ingen vacker bild, men den enda jag hitta på oss
tillsammans, sorry :p

PUBLICERAT 2009-05-24 › KLOCKAN 16:58:41
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!