› fest i bilder

Lördag
Okey, då ska vi se om jag kan sammanfatta denna smått galna helg - får hoppas på det ! :) Vaknade igår och var skitnervös, tog bilen till leksand och besökte entreprenörskolan. (Fyfasen, vilken mysig skola, går ni i pluggtankar ska ni ha den i åtanke) Väl framme mötte min kära syster upp mig, så fick ju ett extra trevligt bemötande ! Jag hade min intervju först av alla, tyckte den gick sådär.. ! Men det känns okey. Men fick känslan av att dem tyckte jag var lite ung (genomsnittet på utbildningen låg visst på 30 +) Men jag träffa massor med härliga människor & det var jättekul att se skolan.

Efter Leksand bar det av till Västerås för middag & fest med de bästa tjejorna. Jag sammanfattar det kort med: galet, kul, härligt, skojjigt, god mat, donken, eurovision, opera, dans & vin ! Sen får bilderna tala för sig själva!




Oj oj.. vi var duktiga på att ta bilder igår kväll haha. Finns mycket mer, men detta får räcka för idag ! :)

Kort om idag
Var tvungen att ta ett ganska tidigt tåg hem (10:27) för nästa som gick blev försent. Jag & syster åkte till falun och hälsade på vår lilla systerdotter Havanna. Finaste skapelsen någonsin.. ! Äntligen fick jag hålla & pussa lite på henne. hihi! Längtar tills dem får åka hem, så kan man hälsa på oftare ! 

Nu känner man sig ganska så sliten.. så ska nog sova nu, för imorgon väntar jobbet !

BYE! 

PUBLICERAT 2009-05-17 › KLOCKAN 23:12:13
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Johannakatten säger;

åh, alla mina fina bruttor!

Datum: 2009-05-28 Tid: 13:01:57
BLOGG: http://passepartout.webblogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!