› Abstinens

Godkväll!
Alltså jag klarar inte att vara utan planer en lördag kväll. Jag får panik, detta måste vara det tråkigaste jag någonsin upplevt. Hade planer, men jag tackade nej. Vilket jag ångrar nu, svira runt på hotellet med ett glas vin i handen känns väldigt lockande just nu. Men jag kommer antagligen vara tacksam imorgon att jag höll mig inne. Skyltning imorgon, så jag lär jobba. Börjar dock inte förren 14, men är man pigg kanske man orkar göra lite saker innan det.

Jag har i alla fall umgåtts med syrrorna idag, lunch, fika & lite shopping på staden.

nej jag ska väl tröka vidare.. detta var dock sista gången jag avböjer en FEST!

PUBLICERAT 2009-11-28 › KLOCKAN 23:07:02
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   therese säger;

Du brukar ju aldrig vara den som säger nej till fest. Vad har hänt;)

Datum: 2009-11-29 Tid: 13:15:52
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!