› Bara massa tok..

Hejsan alla glada!
Idag är jag ledig, var endast på jobbet ett par timmar imorse och gjorde kontorsgöra. Känner att jag har hur mycket som helst att göra, flera projekt som jag borde börja med. Men jag är lat idag.

Men vilken kul helg jag har haft, förfest, fest, efterfest och bara massor med tok. Frågade Amanda om hon kunde fota i fredags, så bilder kommer nog inom kort. Det var sjukt bra och hur kul som helst! Värre var det att komma hem 05:15 på lördagmorgon och gå upp klockan 8 för att göra människa av en, så att man kunde jobba. Men jag överlevde och på kvällen blev det fest med mina h&m brudar.

Nu ringde Pilla, vi skulle leka idag, men nu kommer hon & Lena imorgon istället. Men det blir ju lika bra det.

Men det blir en sväng till moder i alla fall & spinning ikväll. Förmiddagen har ägnats åt promenix och film med stans tjusigaste karl!

PUBLICERAT 2009-11-17 › KLOCKAN 15:12:18
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!