› det går bara man vill

Hejsan hoppsan!
Man blir verkligen knäpp i huvudet när man pluggar hela dagen. Fattade ingenting för ett tag sedan, men några samtal med syster & klasskamrater känner jag att jag börjar hänga med. Har en del kvar att göra, det det blir nog några timmar till framför datorn. har nyss tagit en paus och fått i mig lite mat.

Fan vad det regnar hela tiden, hade planerat långpromenad med vovven men det är bara att glömma. Kan ju istället uppdatera er om vad jag pysslat med de senaste dagarna.

lördag då var det jobb fram till klockan 14. Efter det blev det "hej då fika" med Anna som flyttade till sälen i söndags. Vi flummade runt och skrattade åt allt och inget. Efter det kom cicci och hämtade mig och vi åkte o kollade på boxning. Två stycken från hennes och bobbas klubb som skulle gå match, en av två vann. Där drack vi lite öl och cider, åkte sen hem till Avesta och det blev utgång på hotellet. Hade en riktigt trevlig kväll, även om jag inte tänkt gå ut.

söndag då blev det premiärmiddag hos svärföräldrarna. Det gick fint och god mat fick vi. Efter det så träffade jag Elin en sväng, var jätte längesen så det var riktigt kul att få träffa henne. Sen blev det inte mycket roligare, för på kvällen var jag tvungen att plugga.

måndag ny vecka och praktik och jobb väntade. Börjar få lite ordning i skallen nu med alla papper och siffror. Hur drygt det än må vara så känner jag att det är otroligt nyttigt och att jag lär mig en hel del. Efter jobbet blev det lift, körde på ganska rejält så var helt slut efteråt.

tisdag gårdagen var inte så mycket annorlunda än måndagen, förutom att det blev spinning istället för lift på kvällen.

 

Och idag , förutom att jag pluggat större delen av dagen så har jag lunchat med mamma och jessica. Även hängt undan en hel drös med julklappar som ska inhandlas imorgon. Kommer antagligen att svida i plånkan, men då kommer de flesta julklapparna vara klara.

Nej, nu ska jag sätta fart.

 

PUBLICERAT 2009-11-25 › KLOCKAN 18:34:43
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!