› Fredagsmys

Då var det äntligen fredag, som jag har väntat och längtat. Finns ingen direkt anledning till det, ska sitta framför teven och kika på idol och vänta på att min stiliga karl ska komma hem från jobbet. Då ska jag stå för finmiddag, som denna kväll blir tacos och njuta av det och världens bästa sällskap. Kanske just därför jag har längat, för att jag behöverrt en lugn hemmakväll.


Jag vill inte vara den som klagar, men fyfan vilken tråkig dag på jobbet. Jag trodde aldrig den skulle ta slut, var tvungen att gå hem en halvtimme tidigare för annars kunde rastlösheten förvandlats till ett stort jäkla utbrott.



Jag har tappat energi, jag hoppas verkligen den kommer tillbaka. Jag tycker om dem där snurriga tankarna på allting som jag vill göra, alla galna idèer som ploppar upp och de höga målen som jag slåss för att nå. Jag tycker inte om att känna mig låg, trött och bara nöjd.

Nu ska jag sticka iväg och handla, trevlig kväll gott folk!

PUBLICERAT 2009-11-20 › KLOCKAN 18:19:15
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!