› samvetet

Heeej allesammans!

Skicka nyss ett mail till min lärare och sa att jag skulle bli sen med en uppgift, riktigt dåligt samvete!! Hade egentligen tänkt göra den ikväll, men efter praktik, jobb och ett träningspass känner jag att prestationen inte är på topp. Men från och med nu ska jag sluta skjuta upp saker, jag SKA ligga i fas hela tiden. Okey?!

Skööönt att det är fredag imorgon, jag behöver en rejäl sovmorgon och det ska jag ta på lördag!

PUBLICERAT 2009-11-26 › KLOCKAN 21:53:41
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Amanda säger;

Heeej! Guuud, jag höll på & rensade i mina underbloggar och tog utav misstag bort FEL blogg! Där bland annat din header och bakgrund låg.. Men som tur är har jag kvar dom i min gamla dator, så du kan väl skicka hit dina inloggningsuppgifter så ska jag fixa det åt dej! Åh, såå klantig jag är.. :c Kramar!

Datum: 2009-11-28 Tid: 06:15:08
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!