› SUNDAY

Hejhej!
Igår var det fest med brudarna hemma i  min lilla kojja. (Bilder kommer senare) Det var trevligt som alltid, drygt att vara bakis idag bara, men det börjar bli en rutin för mig nu. haha! Jag masade mig upp kl 9 imorse för jag va verkligen tvungen att tvätta. Men då var tvättstugan stängd, brukar väl vara så på söndagsmorgnar.. men det hade jag inte en tanke på! Sur blev man..

Imorgon ska jag börja på min LIA (lärande i arbete) ska göra den på h&m, men andra arbetsuppgifter. Ska lära mig kontor och allt det som hör därtill. Så nu blir det ingen sovmorgon på ett tag, men det får det väl vara värt. Man får offra sig lite, om man komma någonstans här i livet. Och till våren blir jag nog sambo med Pilla i Sthlm, om det går som jag vill. Fan vad kul vi kommer ha då vännen! v

På dagens schema väntar mest massa festligheter. Min älskade systerdotter blir ett halvår idag. Det var någon som sa igår att hon aldrig hört talas om halvårskalas. haha. Men det är så typiskt min familj att fira allt som tänkas kan. Bara för att få kalasa lite och självklart ska det firas att tösen blivit ett halvår!

Var inne och kika på Amandas blogg och såg bilder på moltas, så då saknade jag min elvis. Daniel var snäll och tog han igår bara för att jag skulle ha fest. Ibland tycker jag så synd om honom som slängs emellan olika hem, han kan ju inte fatta någonting. Nää, jag går ut och går en vända och tar med mig skrutten. Kan bli skönt med lite luft!

Trevlig söndag!

PUBLICERAT 2009-11-08 › KLOCKAN 11:27:54
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   elin säger;

tuuusen tack för igår vännen. det va skit kul!:) ha det toppen!

Datum: 2009-11-08 Tid: 20:48:33
BLOGG: http://elhed.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!