› tummen upp för kojjan!

Hejsan!

Idag har man varit på jobbet i vanlig ordning, större delen av dagen har jag förberett jackaktivitet och julkampanjen som startar imorgon. Fixat och donat med massa paket, så tjusigt så! Jag fick faktiskt lite julstämmning - jag älskar julen!

Men roligaste idag var att Pilla & Lena kom på besök. Vi var och käka o så kollade dem in min lägenhet (kojjan). Får samma kommentarer av dem flesta "men guuud vad mysigt". Och det är nog precis vad det är, en riktigt mysig lägenhet. Som är alldeles lagom till mig och Elvis med såklart. Jag vill inte påstå att jag är hemma särksilt mycket, men när jag är det, så känns det verkligen som hemma. Detta är mitt första riktiga EGNA lägenhet och bättre kan jag inte ha det just nu. Men åter till besöket, det var riktigt kul att träffa er brudar! Det är få vänner som man vet att vänskapen kommer hålla resten av livet. Men detta är en sådan vänskap.

Elvis har blivit lämnad hos husse idag, det är läskigt hur kärt jag håller om den hunden. Jag saknar honom direkt när han inte är hos mig. Men imorgon ska jag iväg och jobba extra och sen är det personalfest för plushuset på kvällen, så då blir han själv så länge. Så nu får jag istället njuta av att ha två dagars lunch i lugn och ro, istället för att stressa hem som en idiot.

Har fortfarande inte fått något besked om sthlm, men jag hoppas verkligen! Skulle vara sjukt kul att få bo där och leva samboliv med Pilla & Patrik.

Önskar er en trevlig kväll, själv ska jag gå och stjäla en puss eller två!

PUBLICERAT 2009-11-18 › KLOCKAN 19:55:22
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!