› 23!

Den magiska siffran 23 är nu fyllda. Jag hade ett riktigt trevligt födelsedagsfirande. Själva födelesedagen bestod av jobb och jag bjöd mina kära kollegor på kladdkaka. På kvällen blev det mat & mys med min käresta och jag fick ett par tjusiga örhängen. Tisdagen blev det kalas med familjen, alla utom Josie som tyvärr inte kunde vara med. Tårta och kaffebröd i mängder med fin, fina presenter! tack snälla ni!

Idag har dagen bestått av plugg och lite kvalitetstid med min hund. Fick ett avbrott kl 3 då jag fika med magda, vi planera lite inför kryssningen och insåg att det kommer bli ett jäkla hålligång! (vad annars?!) Jag längtar!

Nu ska jag kila ut en sväng med Elvis, sen blir det ett svettigt spinningpass som jag är göööörsugen på (eller inte!)

 

BYE!

PUBLICERAT 2009-10-28 › KLOCKAN 18:34:16
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   Johanna säger;

grattis i efterskott sötnos! skulle höra av mig men glömde såklart bort det.

Datum: 2009-11-01 Tid: 22:34:48
BLOGG: http://passepartout.webblogg.se/
   elin säger;

ja och ett jäkla hålligång blev det! haha:D

Datum: 2009-11-03 Tid: 20:00:00
BLOGG: http://elhed.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!