› jag borde egentligen...

Tjingeling!
Idag har jag jobbat, men herregud vad tiden gick sakta. Knappt nå folk över huvudtaget, jag hoppas på mer imorgon. Om inte annat så på fredag då slantarna kommer för dem flesta.

Efter jobbet blev det en långtur med Elvis, sen gick jag och lämnade honom hos husse. Kände att jag behövde lite avlastning ett tag. Men det blir så tomt på en gång, lilla snutten..

Har egentligen absolut inte tid med detta eftersom jag måååste plugga. Men det är lätt att trilla dit.

PUBLICERAT 2009-10-21 › KLOCKAN 20:02:26
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Michaela { Foto & Webbdesign säger;

sv; okej, får rolla flera gånger då låter det som ;p haha ^^ :D

Datum: 2009-10-22 Tid: 12:28:13
BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!