› OMG!

En vecka sen jag skrev, tider går så sjukt fort. Jag försöker fortfarande jobba ungefär 75 %, plugga heltid, få lite tid till träning och har dessutom en hund som kräver en hel del tid. Dagarna går inte riktigt ihop och jag hinner inte göra allt det jag vill. Men vafan, jag kämpar på och mår för jäkla bra för tillfället!

Igår var jag i Leksand vi hade föreläsning/kurs om rekrytering hela dagen, jäkla kul och intressant! Fick börja från början med att läsa ansökningsbrev, välja ut och sedan se intervjuer och därefter välja ut den person vi tyckte var mest lämpad för jobbet. Jag kunde dessvärre inte vara med idag, för var tvungen att åka hem redan igår pga. jobb. Men måste bara åter igen berätta om vilken underbar klass jag har. Ett härligt gäng som kommer kämpa och stötta varandra i ett år framåt.

Idag har jag jobbat och tränat lift, la på lite extra tyngd så kommer antagligen vakna med en jäkla träningsvärk.

Just det! besökte ju ullared i helgen, hiiiimlans trevligt och jäkligt mycket shopping blev det. Nu är man fattig, men det var det värt! (tror jag!)

KRAM

PUBLICERAT 2009-10-15 › KLOCKAN 22:39:21
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!