› skallen är proppfull!

Godkväll!
Har haft diskussion med några klasskompisar på studentforumet och pluggat i 4 timmar - helt död! Min skalle får inte in en gnutta till ikväll och jag måste verkligen sova, imorgon väntas jobb!

Har sån jäkla värk i öron & hals - tröttsamt! Måste försvinna under natten ju, isf ska jag träna lift imorgon.

just det! har jag berättat att jag åker till ullared på lördag. hahaa! Jag, mami, systar x 2 och owetz. Det blir väl en jäkla färd kan jag tro! Mycket som händer nu helgerna framöver. Nästa blir det party, sen blir det sthlm & muse och halloween helgen kryssning - ett jäkla partande med andra ord .

Nu ska tänderna borstas & sminket väck.

godnatt.

PUBLICERAT 2009-10-08 › KLOCKAN 00:25:45
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

Vad du ska iväg på en massa skoj då:)

Jag hoppas att de kan lösa sig till Nyår. De lät RIKTIGT roligt. ha de bra och hoppas att du blir frisk snart. Krama om

Datum: 2009-10-08 Tid: 09:45:35
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!