› små ting..

Jag har varit hemma och varit sjuk nu i två dagar, har inte känts nå vidare alls. Känt mig lite deppig, inte orkat plugga, tappat motivation. Men alldeles nyss när jag gick in på mitt studentforum hade jag fått ett mail från min lärare/mentor.

  • Hej Madelene,hoppas att allt är bra med dig. Har med intresse läst övningsuppgift 2 där du har en jättebra genomgång av kompetensönskemål i olika yrken. Mycket riktigt -det sociala överväger i nästan alla yrken. Bra reflektioner kring självkänsla och självförtroende. Förstår din tandläkare fullt ut - det lyser ju om dig vilken gör en glad. Fortsätt med dina uppgifter i den här stilen.
  •  Det är naturligtvis VG-nivå.

    Ha det!'

    Hälsningar Örjan


    Små ting, kan ibland göra mycket.

PUBLICERAT 2009-10-02 › KLOCKAN 15:44:57
KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer



   Elin säger;

Va duktig du är vännen :)

Datum: 2009-10-02 Tid: 19:25:50
   Patricia säger;

heja dig vännen, du är så duktig!

Datum: 2009-10-02 Tid: 20:42:50
   elin säger;

woho, vad kul och få ett sånt bra omdöme:) duktig du är!

snart är det kryssning:D

Datum: 2009-10-04 Tid: 17:41:36
BLOGG: http://elhed.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!