› snart frisk?

Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag tar tag i "organisation & ledarskaps" boken. Läser organisation & ledarskap nu och än slå länge har det gått jättebra och tycker fortfarande det är intressant. Så den här kursen ska jag nog kunna klara ganska så bra.

Blev ju som sagt inget festande för mig igår, men nu i efterhand gör det inte så mycket. Kände mig lite piggare igårkväll, så var hemma hos M och han fick utstå all min överskottsenergi efter flera dagars vilande. Det blev soffan med tv & ostbågar istället, det är fan gött det!

Vad händer idag då?
Först blir det lite pluggning tänkte jag, sen kanske jag försöker ge mig ut på en längre promenix med elvis, är så jäkla rastlös men jag vill vara försiktig så att jag blir helt frisk. Ska försöka ta tag i träningen igen i veckan, det är märkligt. Varje gång jag har ett uppehåll från träningen och tänkt börja igen, så blir jag sjuk. Så nu känns det som om man är på noll igen. Och att byxorna inte längre går igen kanske också förklarar en del.. haha! Annars vet jag inte så mycket mer som händer, det får vi se!

hej!

PUBLICERAT 2009-10-04 › KLOCKAN 12:05:49
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!