› Spruta!

Nu har jag och syrran bokat tid för första sprutan innan thailand, inget big fan av sprutor precis! Men det ska nog gå bra, värre har man väl varit med. (tror jag!)

Har tappat bort sladden till kameran, därav den bildlösa bloggen. Men ringde till pappa, så han skulle kolla om jag glömt den där. Hade tydligen en hel del grejjer kvar, har nästan glömt att jag bodde där i somras. haha, det var en fröjd det!

Imorgon är jag ledig! Blir plugg större delen av dagen, men självklart ett avbrott för en liten fika med isabell, magda & emelie! Och så blir det (hoppas, hoppas, jag är frisk!!) ett spinningpass på kvällen.

HÖRS!

PUBLICERAT 2009-10-05 › KLOCKAN 21:50:56
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Therese säger;

jag blev skiträdd fast jag egentligen inte är rädd för fåglar:P Så tur att du inte va med. För vill ha dig kvar i mitt liv:)

Datum: 2009-10-06 Tid: 20:18:33
BLOGG: http://tessfalth.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!