› uppdatering

Hejhej!
Idag är det tisdag och jag är ledig, började dagen med ett besök hos frissan, sen blev det tvättsstuga & plugg och så har jag varit och fikat med Anna. Nu ska jag försöka plugga lite till innan spinningen börjar kl 7. Råkade fastna med lite bloggar så hade egentligen tänkt att jag skulle ha hunnit lite längre med pluggandet. Ska skriva om "coachning" och just nu står det helt still.

Helgen har bestått av massa tokiga bravader, Ange & Emelie fyllde år i lördags. Det slutade med att alla blev kalas-fulla och gjorde succè på hotellet. Men det var himlans trevligt, god mat, gott vin & härligt sällskap. Tack för det!

Fått in massa snygga kläder på jobbet idag & Therese var så gullig och hängde undan åt mig. Hon vet vad jag vill ha! haha.

Nej, ska försöka ta tag i dessa studier nu så kan jag känna mig nöjd sen.

må gott!

PUBLICERAT 2009-10-20 › KLOCKAN 17:24:35
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!