› En stuga i Leksand

Då befinner man sig i en stuga i Leksand, fick inget boende på vandrarhemmet denna gång. Så nu är jag hemma i jossans & mickis stuga, så imorgon väntar en rejäl promenad bort till skolan. Men det kan bli ganska så skönt, bara vädret är okey.

En fullspäckad dag har det varit, började med att gå laget runt och berätta om vad som har hänt sen sist. Hälsade två nya klasskompisar välkomna, som inte kunde vara med sist. Det är så jäkla kul och inspirerande att lyssna på alla, men blir pepp som fan! Annars har dagen erbjudit övningar i företagsekonomi, grupparbeten, redovisningar och en avslutande middag. Det är helt underbart att komma hit till Leksand och få skratta tillsammans med klasskompisarna.

haft möte med vår mentor idag också, fick jättebra feedback och bra tips - så är supernöjd!

Jag är helt slut efter denna intensiva dag, så nu ska jag göra mig klar för att hoppa i säng & börja med en uppgift som ska vara inlämnad imorgon. (plugg plugg plugg)

Ha det gott!

PUBLICERAT 2009-09-23 › KLOCKAN 21:21:54
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!