› Feeest!!

Vilken härlig helg det har varit ! :) I fredags var jag & Anna på burning duck och käka god mat, efterrätt & drack vin. Efter det blev det en vända på kingen, tänkte gå hem tidigt, men morelius ramlade ut efter 1 ändå. (Ett antal shottar, vinglas & drink senare) Men vi hade jättetrevligt, tack Anna!

Igår var det Johannes 30-årsfest, det var riktigt trevligt. Träffa lite nytt folk och lära känna annat folk lite bättre. Mycket skratt, med lekar, skojj och god mat, vad mer kan man begära?

Så idag har man mått lite sämre, men jag och M har käkat pizza och degat i soffan hela dagen. Så det har inte varit så tokigt ändå. Ska strax ner och hämta tvätten, sen tänkte jag ta tag i lite pluggning. Imorgon väntas jobb igen.. helgerna går för fort!

Ha det gött!

 

PUBLICERAT 2009-09-27 › KLOCKAN 19:28:03
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Elin säger;

Åhh jag vill också härja runt i stan med dig och Anna! Jag saknar er så mycket att det gör ont <3

Datum: 2009-09-27 Tid: 20:42:12



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!