› Nöjd med helgen..

Vilken härlig helg jag har haft! :)
Igår blev det inge tai utan mamma ringde och bjöd mig & Jossan på mat - mumsmums!! Sen gick jag hem och fixade iordning mig inför kvällens festligheter. Vid 7-tiden dök Therese upp och därefter kom andra Therese och sist (men inte minst) kom Fredrik & Tomas. Under kvällen dök även gamle farsgubben upp och gjorde låda. Blev en trevlig kväll med alldeles för många lakritsshots och vinglas, men kul var det! Blev en snabbvända på kingen och sen gick vi vidare till trapper, där blev det fotbollsspel, drinkar, dans & sjujäkla masssa skratt.

Kvällen fortsatte mot rutbo för en lite efterfest som avslutades vid halv 7 snåret imorse. Så idag har man varit lite mör kan jag säga. Men har haft en super trevlig eftermiddag/kväll, blev mcdonalds besök, kikade på bruno & bara snacka massa skit.

Imorgon väntas tandläkaren kl 8 usch jag vill INTE!

PUBLICERAT 2009-09-13 › KLOCKAN 21:45:49
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!