› ROLL ON!!

GODKVÄLL!
Så var denna helg slut, jag som hade tänkt bli klar med alla uppgifter denna helg. Men har endast gjort 1/3, not good! men jag fixar det, klaaart jag gör!

Förresten har ni sett den nya foundation från Loreal, jag & Therese skrämde antagligen livet ur vår prya för att vi blev så farcinerade. (De som känner mig vet att jag kan vara ganska högljudd, men när jag & Therese sätter igång är det utan gränser)

 



Vad tror ni? denna lilla sköning kommer iaf finnas i min sminkväska inom kort. Nu kär vi målarfirma på morgonen !

PUBLICERAT 2009-09-20 › KLOCKAN 21:21:11
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Michaela { Foto & Webbdesign säger;

är den bra? :)

Datum: 2009-10-21 Tid: 13:57:12
BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!