› strax jobbet

God morgon!
Har varit vaken ett antal timmar nu, var hos tandläkaren imorse och givetvis hade jag hål. Men "bara" ett som tur var.. tandsköterskan bara "neeeej det var hål". Tror hon tycker lite synd om mig, beklagar mig alltid över hur duktigt jag sköter mina tänder men ÄNDÅ får jag hål.

Börjar jobba kl 11, lyssnar på muse & bara softar lite nu fram tills dess att jag ska gå.

Ringde ett samtal imorse och det blev väl inte lika positivt som jag tänkt. Förr hade jag typ brytit halvt ihop och hela dagen hade blivit förstörd, men nu kan jag bara rycka på axlarna och tänka att det finns fler chanser. Det är faktiskt riktigt skönt, det går framåt - tackar för det!!

Hörs senare!

PUBLICERAT 2009-09-14 › KLOCKAN 10:09:45
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Elin säger;

Nu blir jag lite nyfiken vad det var för samtal?! Men klart det finns fler chanser, vad det än handlade om :) Allt bra hemma i Avesta? Jag saknar dig! Kramar

Datum: 2009-09-15 Tid: 22:09:23



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!