› tiden räcker inte till..

Borde egnetligen sova nu med tanke på att jag ska gå upp 06:00 imorgon bitti för att spendera 2 tuffa dagar i Leksand. Blir väldigt intensivt, från morgon till kväll. Men jag längtar efter att få träffa mina klasskamrater igen, fasen vilket gäng, den ena är galnare än den andra.

Jag måste försöka få ihop mina dagar bättre, tiden räcker inte till. Jag hinner inte plugga så mycket som jag egentligen vill och borde. Vill ju ge allt det här året, jag vill ju gå ut med högsta betyg juh! Jag ska försöka ta till mig av vad en föreläsare sa förra gången i Leksand. gav massa bra tips på hur man ska få sin tid att räcka till. Men det är svårt, är ju oftast inte hemma förrän halv 7 på kvällen. Och efter det vill man hinna med och träna, träffa vänner, ut med hunden osv. Men ska försöka få ett effektivare arbetssätt när jag är hemma igen. Åter fylld av massor med positiv energi från mina härliga klasskamrater.

Idag har jag jobbat och efter det var jag på bio, "flickan som lekte med elden!". Tappade givetvis ur hälften av mina popcorn på golvet, så skämdes lite när jag gick därifrån. Jag tycket den var väldigt bra, men första var helt klart bättre.

Idag har jag även lämnat godbiten till husse, saknar han redan. Min lilla skatt v

GODNATT!

PUBLICERAT 2009-09-22 › KLOCKAN 23:53:07
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!