› Tjooo!

Hej hallåå!
Lördag idag och jag är ledig, det är grrreeat!

Tänkte hinna göra massor idag, men nu har jag fastnat här och känner mig jättetrött och seg! Men ska väl försöka med ett ryck inom snar framtid. Idag väntas det festligheter här på corneliusgatan, trevligt värre! Kommer hit lite folk så tänkte försöka röjja upp och packa in saker i gaderoberna. Just nu ligger mina kläder i diverese påsar & väskor utspridda i min lilla lya. Jag känner att jag nog kommer att trivas här, nu börjar det känna som "hemma".

Jag ska försöka plugga lite idag också, känns verkligen superbra med denna utbildning. Jag är otroligt taggad. Nästa år kanske det även blir lite spännande planer med h&m, jag kanske får möjlighet att komma ifrån Avesta ett tag iaf, men mer säger jag inte förrän det är klart!

Nej, nu ska jag ta tag i detta, sen ska jag och jossan käka tai - mums!

BYE

PUBLICERAT 2009-09-12 › KLOCKAN 12:17:38
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!