› 30-årskalas!

Igår var det syster Jessica som stod i fokus hela dagen, för det var hennes 30-årsdag. Började dagen med att möta upp henne strax innan 10, då fick hon ansiktsbehandling och massage. Efter det gick vi och "panik-shoppa", fick shoppa på h&m under 10 minuter. Sedan blev det en mjukglass i solen och vidare till frissan där hon fick styla håret. Vidare hem till mig, då hon fick en riktig party makeup!

Klockan 3 drog festen igång med mat och fika för släkten. Kl 19 kom resten av partygänget och festen höll igång natten lång. Det var en riktigt kul dag/kväll och jag tror alla som var med var supernöjda, inte minst födelsedagsbarnet själv.

Kika precis på Amandas videoinlägg då hon nämde ordet "tvättstuga" så kom på att jag har massor med tvätt att ta tag i. SUCK. Så lär gå ner och ta tag i det och sen ska jag åka hem till Jessica och vara barnvakt.

Just det! Är det någon som bor i närheten av Borlänge och vill sitta modell till mig så hör gärna av dig. Det går bra att ta med en kompis, då säkert någon av de andra tjejerna kan sminka henne.

Ha det gott så länge!


Sminkade Therese i torsdags, en läckerbit med röda läppar!

PUBLICERAT 2010-04-24 › KLOCKAN 17:31:31
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!