› det var tider det..

Hejsan Hoppsan!

Vart tog tiden den tid då man tog ett glas vin och umgicks med vänner på fredagskvällen vägen?
Nu känns det mer bekant att ha näsan nerstucken i ekonomiböckerna och telefonen på ljudlös för att inte bli störd.

Nejdå, så farligt är det inte. Ska faktiskt jobba imorgon så det gör mig ingenting med en lugn kväll. Idag har jag varit på makeupstudion och sen så har mamma, jessica, Havanna och Andreas varit här. Jag har sminkat mamma och Jessica, det gick okey. Men svårt utan bra ljus och speglar som man har i skolan. Å andra sidan har jag bara gått en vecka än, så man kan inte förvänta sig för mycket. Meeeen jag har ju ganska höga krav på mig själv.

Imorgon blir det alltså jobb på h&m, förutom att jag verkligen skulle vilja ha en sovmorgon så känns det riktigt skoj att jobba igen.

Nej, nu släcker jag lampan för denna dag... (bara några ekonomi upg först....)

PUBLICERAT 2010-04-16 › KLOCKAN 23:00:18
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!