› full rulle

Hur fasen kan tiden gå så jäkla fort?! Jag tyckte att jag nyss skrev, men det var visst en vecka sedan.
Jag jobbar på och trivs som fisken i vattnet. Mina borlänge-kollegor är riktigt härligt gäng alltså!

I helgen ska jag åka till ullared. När jag berätta det för Maria på jobbet så sa hon: "åh herregud, jag tror jag lär hålla i mig". haha . Hon var inte lika förtjust över idèn att trängas med shoppinggalna pensionärer och höra kundvagnsrace bland avdelningarna på Gekås.

Och på måndag börjar makeup utbildningen, jag längtar! Jag ska försöka pussla ihop mitt liv under denna tid. Läsa ekonomi på heltidsstudier, läsa till makeupartist, göra praktik på makeupstore och samtidigt jobba på h&m. Jag är riktigt stressad och orolig att jag inte ska hinna med, men jag har gett mig fan på att fixa det! Så om ni inte hör så mycket ifrån mig, så vet ni varför.

byebye!

PUBLICERAT 2010-04-08 › KLOCKAN 20:15:29
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!