› sista april

Nu trotsar jag allt vad baciller heter och partar loss ikväll!!
Sjuk heela heela tiden.. vad är felet? apdrygt.

Igår var Amanda med mig till Borlänge och satt modell, efter det bev det lite shopping på kupolen. Försökte hitta en klänning eller något tills ikväll, men det var ingenting som föll mig i smaken. Så ikväll får det bli lacktights och ett vitt linne från h&m med dödskalle. Jag får hitta på någonting roligt med sminket istället. Det kommer väl att ta sin tid gissar jag, nu när man vant sig att sminka andra så kan jag inte sminka mig själv. Dessutom hinner jag ju aldrig på morgnarna. Men vi får se, kanske dyker upp en bild senare med resultatet.

Två sminkningar som jag gjort i veckan är dessa:




 

Ses kanske ikväll då allsammans!!

PUBLICERAT 2010-04-30 › KLOCKAN 11:13:02
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Jessica Morelius säger;

Jag ser ju packad ut redan här!! :) Men en otroligt snyggt sminkad packad brud iaf!!! Kramen

Datum: 2010-05-02 Tid: 08:39:33



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!