› ja ska bara..

Hej alla vänner och bekanta!

Denna dag har gått i slarvmajans tecken.
Började dagen tidigt med hockey imorse 06:00 heja Sverige!
Låg sedan framför teven och degade bra länge.. Tänkte börja plugga, men då blev bobba & jag sugna på att se true blood. Sen fick vi en snilleblixt och började tapetsera. Jag har väl aldrig varit den mest händiga kvinnan, men jag försökte i alla fall dra mitt strå till stacken. Upp med två våder och på väg med den tredje.. FYFAN sa vi. Tanken var ju att jag skulle blanda 2 tapeter så det skulle bli ett snyggt "konstverk". Men det såg för jäkligt ut! Så den åkte ner snabbt som attan. Så nu kör vi bara en tapet..

Efter detta lilla ryck tänkte jag börja plugga igen.. men då gick jag ner på stan och fika med Magda. Efter det tänkte jag FAKTISKT gå hem, men då träffa jag Jessica och fikade två timmar till..

 

Nu har jag visst halkat in här, när jag egentligen borde plugga. suck.

 

A student need to do what a student need to do!

bye

PUBLICERAT 2010-02-22 › KLOCKAN 19:51:23
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!