› Nu satsar jag på sporten

Vid 23-års ålder är det nu sport som gäller mig, jag kommer inte att ha tid och jobba. Innebandyproffs eller snowboardproffs? Möjligheterna är oändliga.. Eller blir det afrodance karriären som slår igenom?

Skämt o sido.

Helgen har varit bra och spenderats med min kära & vänner. Lördagen började med en förmiddag i backen, vet inte hur det gick till. Men helt plötsligt stod jag på en snowboard och lyssnade på bobbas instruktioner för att ta mig ner för backen. Ner kom jag.
Det var iaf riktigt kul, så nu har jag gett mig fasen på att lära mig.
Dagen fortsatte med våfflor och mys, sen var det dags att göra sig iordning inför kvällens fest. Var förfest hemma hos Amanda & Andreas, efter det blev det hotellet. Vi hade iaf skitkul, så det blev en toppen kväll.

Söndagen blev det inte många knop gjorda. Dagen ägnades i soffan med älsklingen, snask och mat.

Idag har Jessica, Andreas och Havanna varit och hälsat på. Så vi har fikat och busat med världens sötaste unge!

Nu ska jag ut med Elvis och sen blir det träning. Ska ge mig på ett lift pass, förbereder mig på det värsta efter tre veckors frossande. puuuh.

 

KRAM & HEJ

PUBLICERAT 2010-02-01 › KLOCKAN 17:17:58
KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer



   maria säger;

fin design!:)

Datum: 2010-02-02 Tid: 21:49:08
BLOGG: http://miiaahhh.devote.se
   Amanda säger;

Haha, "fin design".. ;) Du ska fååå en FIN design stumpan :D haha! Duu, de vart aldrig nån prommis? Haha. Fyfan, jag vill inte ens vara ute i det här vädret.. Men jag kanske kan komma förbi & hämta kameran typ imorgon? Ska till Säter på dagen men om jag kommer över en sväng på kvällen? Glömde att ge dig en sak i lördags med så tänkte ändå komma förbi med det :) Du kan väl höra av dig när du har tid :) Puss & kraaam!

Datum: 2010-02-03 Tid: 02:19:08
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!