› så är det..

Herrejävlar. Vad tiden går fort, det här är helt galet.

En galen helg tillsammans med mina bästa vänner. Den innehöll en 3-kamp där vi blev utnämda av "lekledaren" till den drygaste grupp han någonsin har haft. På shemat stod gocart (helt galet roligt) gevärskjutning och basketstraffar. Dagen fortsatte med spa, lerinpackningar & fisbomber. För att sedan fortsätta med god mat, vin & utgång.

Besök på sjukan för att få pencelin mot öron, ögon & halsinflammation. (3 i rad, mitt i prick.. vad kallas?!)

Fått nytt jobb, h&m i borlänge. Jag trivs redan hur bra som helst.

Plugg som måste göras. Näsan i skolböckerna och fingrarna knapprar som idioter på tangenterna. Hjärnan går på högvarv och jag skulle behövt hunnit mycket längre än vad jag har gjort.

Fest med brudarna fre & lör !

Premiär för innebandy match. Lämnar WO (Walkover) första matchen. Träna första träningen och ladda inför helgens 2 kommande matcher.

Passat på att besökt Therese hemma i Borlänge. Fika, prat, mys & två trötta som somnade på stört.

Alla v dag tillsammans med älskling!


Njaaa, det var inge vidare intressant kanske. Men this is my life and I really enjoy it!

PUBLICERAT 2010-02-17 › KLOCKAN 00:50:52
KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer






NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!