› skön dag

Vilken bra dag det har varit idag. Startade morgonen med en promenad tillsammans med Freddan. Skrattat med en smula allvar åt våran syn på livet. Man blir lycklig av pengar, visst?

Dagen fortsatte med plugg och jag har faktiskt fått en hel del gjort. Men med tanke på att jag nu ska jobba tors-lör så borde jag egentligen ha hunnit längre.. men men! På eftermiddagen blev det fika och lite shopping med Magda. Var tvungen att fixa T-shirtar till matcherna på lördag. Så nu jävlar är vi laddade till tusen! Har även hämtat tapeter, så nu ska det bli blommigt & lite konstigt. Men med ett förhoppningsvis lite annorlunda och snyggt resultat!

 

Har även hunnit med ett spinningpass, känns skönt att ÄNTLIGEN ha kommit igång med träningen.

Nu blir det lite OS framför teven, får se om man orkar hålla sig vaken till hockeyn. Ska som sagt till blge och jobba imorgon så man behöver väl vara någolunda pigg.


hej!

PUBLICERAT 2010-02-17 › KLOCKAN 22:06:41
KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer



   Elin säger;

Hej vännen! Va glad jag blev när jag läste din kommentar :) Söta lilla Elvis, han saknar myskvällarna med mycket gotte på A.J ;) Den bästa gatan, haha! Jag saknar er också, båda två <3

Datum: 2010-02-18 Tid: 17:15:20



NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!